Im still a rockstar!

Igår så var de ju tänkt att vi skulle ut på cleo, men riktigt så blev de inte. De slutade med att jag och Lena for och hyrde 3 filmer, köpte godis, chips, dipp och självklar ett 10-pack cola ! Sen bar de hem till mig! Efter ett tag fick vi besök av Auland och Per som också såg film och mös på. Vid 03 någon gång rullade dom in mot stan för att hämta upp en mycket full Åberg som tydligen redan tagit bussen hem haha!  Aja jag och Lena tänkte då se klart sista filmen men jag blev fast i telefonen och Lena somnade! När jag lagt på så såg jag tillfället att skämma lena som låg och sov så jag skrek "LENA" och skakade om henne. FYFAN så rädd hon blev, ni skulle sett hennes ansiktsuttryck, de måste ju ha varit de roligaste jag sett på länge! hahahah.  Vi bestämde oss då för att sussa och så blev de. Vi vaknade kring 1 då  vi for och fixade sake hemma hos Lena innan vi for in till stan och fotade lite till mitt projektarbete, bättre sent än aldrig eller? haha ;p.

Aja nää eftersom de inte blev fest igår så blir de fest ikväll ist, i Boden. Känner på mig att de kommer bli awsome!  Taggad till tusen ;D (Y) . Nä nu ska jag gå och duscha osv, vi ses. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0