Jag vill ha cola :o

Okej..... hahah gårdagen.
Jag vet allvarligt inte vad jag ska säga om den, haha!  MEn de blev iallafall fest, fick sprit av min pappa innan per och åberg hämtade upp mig. Sen hämtade vi "lite" whisky från Pers bror och sen var hela festen igång !  Vi for tillbaka till byn, där vi hämtade upp auland. Vi satt länge och funderade på vart vi skulle vara. Till slut så tog auland tag i de och vi for hem till han och söp! De var länge sen jag blev så full, men kan bero på att vi drack rent! Men nog fan vare kul alltid, en händelserik kväll!  HAR DOCK blåbär på min VITA tröja, hur i helvete har jag lyckats få de?! finns de änns blåbär ute nu?. Skitsamma.  Ska ta mig en lång jävla duscha nu, de behöver jag verkligen!!  sen ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, antingen hockey med åberg eller boden :)!  MEn ska böja med en dusch och försöka må bra iallafall, för just nu vill jag bara dö!.

och till dig.... de är fan skrattretande ojoj!

bilder från kvällen kommer lite senare när jag orkar stoppa in dom! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0