jobb och ny gaddad (y)

Okej känns som att jag har hur mycket som helst att berätta, men...jag orkar inte skriva allt!  Men kan börja med att skriva att de gick ändå rätt så bra att jobba när Lars winnerbäck spelade fast att musiken var kass, vi hade absolut ingenting att göra förutom att äta. Så ni kan ju gissa om vi åt. Fyfan har nog aldrig någonsin i hela mitt liv ätit så mycket som jag åt igår, de var sjukt! Fast att jag mådde illa och var så nära på att spy så forsatte jag att mata in massa skit i käften :o. Man är ju fan inte normal då!  Har ångest som fan över hur mkt jag har ätit haha. Aja nä vi hade då kul iallafall, de blev mycket skratt, bäst var ju Kristians tröja, skrattar än! hahah.

Nå mer jag kan berätta är att jag och Lena är nu ny gaddade ;). Är riktigt nöjd, ni får se bild sen när den har läkt. Men har nog aldrig sett en människa så nervös som Lena var idag haha, förlåt Lena men kunde inte sluta skratta! Sen när hon tatuerade sig så hon bah helt panik slagen " SARA PRATA MED MIG SÄG NÅGONTING MÅSTE HA NÅ ANNAT ATT TÄNKA PÅ, NÄÄ JAAG KAN FAN INTE ÄNNS TÄNKA!!" hahah :'D och om jag ska vara helt ärligt så tyckte jag att de var skönt :o:). Nä nu ska jag duscha sen sova, vi ses puss! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0