Just nu hade jag behövt dig mer än någonsin..

Gymmade i en timme innan skolan, för jobbigt. Men jag gjorde de och jag är stooolt! Blev helt slut i kroppen så jag somnade nästan på religionen, men piggnade till sen när jag hade idrott och vi skulle klättra :|.. Men jag klättrade aldrig , är för höjdrädd för sånt. Så stog som tredjeman ist. De räckte gott och väl!.

Har inte gjort ett piss efter skolan, bara legat i min säng.
Känner hur ångesten håller på ta över helt och hållet.  Klarar inte av de här nå mer. Håller på bryta ihop totalt. De är för mycket, vet inte vad jag ska ta mig till. orkar inte...... 
Just nu hade jag behövt dig mer än någonsin...


Kommentarer
Postat av: Anonym

de spårar

2009-11-25 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0