Minnen <3

Håller fortfarande på att städa, mitt städade väckte upp gamla minnen då jag och Johanna alltid städade! Hon kom alltid hem till mig och vi hjälptes åt att mublera om och städa, haha hur orkade vi ?   Tror jag måste ringa Johanna i need some help ;D haha!  Nää åh de var tider. De väckte även minnen då vi var i hennes stuga och jag hon och hennes lillebror lekte att vi var räddningspatrullen. Haha vilka minnen vi har alltså! :').  Går inte att beskriva hur mycket jag saknar dom tiderna! De var som inga problem vi skrattade oss igenom dagarna. Stalltiderna saknar jag fan också, fattar du hur många timmar vi spenderade i stallet?  Alltid direkt efter skolan promenerade vi dit, med mat i en påse. Vi mockade, borstade hästarna, hoppade i sågspån osv.  Nä kan vi inte bara spola tillbaka när vi står där inne i boxen och mockar varsin box och pratar om allt och bara skrattar, de hade varit så underbart <3.

Nä nu ska jag återuppta mitt städande så att jag blir klar ikväll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhhw, det var tider de :') <3

2009-11-15 @ 22:09:28
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/
Postat av: johanna

aw, helt fantastiska tider! :') <3

2009-11-15 @ 22:13:29
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0