Show me the way.

Igår for jag ju då till Boden med Åberg, Alex och Auland. Vi for dit eftersom vi skulle se Per spela innebandy match och vi ville stötta han, haha ;D! Vi lyckades bra med de eftersom dom vann (y).  Sen hängde jag och Lena med Åberg, Per och Mäki i Sunderbyn. Per blev även snöbadad av mig, ÄGD de är mitt ända ord, haha ;D. Kring 02 for jag och Lena in till stan där vi träffade André och Louise. Vid halv 5 anlände vi hemma hos Lena där vi gjorde varma mackor med en kall cola till. Klockan 5 däckade vi båda i sängen (y) Vi vaknade där kring 2 någon gång och även då blev de varma mackor med kall cola, underbart! (y).

Pappa kom och hämtade mig och nu ligger jag bara i min säng ny duschad. Är as trött, hur kan de komma sig?
Ikväll blir de nog söndagshäng med Åberg och Per så vitt jag vet. Blir säkert fler :). Nä nu ska jag gå och göra någon nytta vi ses. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0