Sometimes we need to let it go.

For och mötte upp sjuklingen på ICA maxi där vi köpte hårfärg och chips sen drog vi hem till henne där vi satte igång med färgningen. Lena har under sitt hela liv varit blondin förutom en gång då hon färgade brunt men hon han knappt vara de i en dag innan hon färgade om de för att hon fick en sån panik detta var kanske i 7:an?  Sedan första året på gymnasiet har jag tjatat om att jag vill att Lena färgar håret brunt ! DE tog två år för henne, haha bättre sent än aldrig ;P 

Nämen färgningen blev as bra, tycker hon passar bra i brunt och jag vet att du också gör de Lena ;) Efter de slog vi på Twilight, åh herregud .. varje gång gråter jag lika mycket :o. Jag blir allvarligt deprimerad av den filmen men den är så braa!!!!! :o Edward ååh får gåshud av att bara tänka på han.......  De blev även chirre med dirre och kall cola till (y)   Nu ligger jag här i min säng och känner att jag måste gå och lägga mig ska försöka att stiga upp rätt tidigt för att fara och gymma, de behövs verkligen!!! :o.. Nä vi ses sovgott puss.

hehe nu ser hon nästan ut som mig ;) woho. Var lite rädd att lena skulle bli lika deprimerad som hon blev sist då hon färgde brunt så gav bort mitt gossedjur åt henne :'o.. De sved men du är värd han!! <3


Kommentarer
Postat av: L

HAHA, jag är smickrad!<33

Och inte okej att du bara ville att jag skulle färga håret för du vill att jag ska bli klon av dig.. inte okej. haha

2009-11-14 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0