svininfluensan?..

Blev ingen skola för min del idag. Men jag kände nästan på mig de igår när jag mådde som jag mådde. När jag vaknade kring 7 trode jag allvarligt att mitt huvud skulle sprängas, jag kunde inte öppna ögonen för då gjorde de bara ondare. Kände mig illamående och helt lost. Skakar fortfarande..! Så bestämde mig att sjukanmäla mig. Direkt efter jag sjukanmält mig får jag ett sms av Lena att hon inte heller ska till skolan för hon mår inte heller så bra haha. Pratar även med Tove på msn nu. Hon har samma symtomer som mig. Vi konstatera att vi har nog fått svininfluensan :O! 

SaraaaL.blogg.se // säger: - jag vill inte dö....
Tb säger: - inte jag heller. så jävla sjukt, har inte käkat på 2 dagar, och är fortfarande inte hungrig
Tb säger: - fast jag har inte spytt iaf. har du?
SaraaaL.blogg.se // säger: - näää men de är inte långt ifrån kan jag ju säga!
Tb säger: - ja, samma här, har sovit med spyhink
SaraaaL.blogg.se // säger: -aajag med !
Tb säger: - inte en rolig stund i våra liv
SaraaaL.blogg.se // säger: -  neeej de är hemskt !

Varför ska vi alltid råka ut för samma saker? Nä måste gå och lägga mig igen blev bara värre när jag har öppna ögon, fyfan!  Skriver sen om jag lever och orkar! bye.


Kommentarer
Postat av: nåaui

Hinken har gjort det igen, sov i en hink! ;)

2009-11-03 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0