De bästa på länge :o!

Förlåt han aldrig uppdatera nå igårkväll hade fullt upp med att brända äld och spruta med brandsläckare!  hahaha :'D.

Jaa men jag for ju då som sagt till Lena, där jag Hannah och Lena försökte plugga lite. Efter ett tag tog vi en lite paus och for in till stan och shoppade lite. For tillbaka hem till lena försökte plugga lite till, men vi kunde inte koncentrera oss. Vi var så sugna på maxmat så vi höll på dö, vi ingde "bossen" André och frågade riktigt snällt om vi fick ett frikort att äta på max bara ikväll. I början fick vi ett stort NEJ och mycket skratt. Men efter ett tag då jag pratat lite vett med killen så sa han "JA! Annars kommer ni väll ta livet av er" vi FLÖG upp ur sängen vi SPRANG till bilen, körde så FORT vi kunde till MAX! Känslan av att stå där i kön igen, känna lukten, få sträcka fram kortet, vänta ivrigt på att dom ska göra maten klar fort, att ta brickan till bordet och sätta sig ner. Var sjukt, de var typ världens upplevelse och ja vi fann inga ord vi bara åt. Och de var de bästa som hänt mig på väldigt länge! De var helt sjukt. ååh man fick typ orgasm för att de var så gott ;D ! Vi gick lyckliga ut från max och körde hem till Lena igen.  De var en sån underbar känsla! <3

10 dagar utan max, never again!  Eller vad säger du Lena?


Kommentarer
Postat av: L

Aldrig igen!!! hahaha

2009-10-24 @ 17:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0