De enda jag vill är att du ska må bra!

För prick ett år sen, ungefär vid denna tid befann jag och Tove oss i Pello eller de så kallade öllägret och vid ungefär denna tid så vaknade vi upp och tänkte "Vad fan hände igår?" Jag saknar den tiden, då de bara var du och jag mot världen. Nu har jag typ inte pratat med dig på tre dagar..

Aja klockan ringde för en stund sen ska hoppa in i duschen och packa klart. De blir att fara till Pello med Åberg, Per, Hanna, Josse och Tove. Hoppas att man träffar pello gänger också när man är där borta, de var ju sjukt länge sen vi träffades :p! Vi kommer iallafall hem på Torsdag och under dessa dagar ska vi vara FULLA konstant! De kommer bli hur awsome som helst!. Sen är de bara hem och taggga om för då är de fest i helgen. Men brukar dom inte säga att livet är en fest? och jag gillar de! (y). Nä nu ska jag fixa klart mig åberg stressar "jag vet hur ni tjejer är, GÅ nu i duschen"  Sen blir de att tagga hela vägen fram med bra musik. Längtar tills vi är framme och är på alko ochköper massvis med godsaker :D! Nä vi ses, funderar på lämna mobilen hemma. De återstår att se.

Lena du behöver inte oroa dig de kommer inte spåra som förra gången, förhoppningsvis! iallafall inte lika grovt!<3

Jag vet inte vad jag ska ta mig till, vad jag än gör så gör jag ju bara fel...
De kanske är så att jag vill de här mer än dig, de sårar så jävla mycket..

NU KÖR VI, taggad till 1000 ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0