This time I could see it all perfectly

Nyss tränat klart, mina ben är helt jävla döda, har blåsor underfötterna så jag knappt kan gå. De gör så fruktansvärt ont! Glömde ju skriva i förra inlägget att när vi gick till måttsund igår så höll vi på bli påkörda TVÅ gånger,  och de var inte för att vi gick långt ut på vägen eller att bilarna inte såg oss. Utan dom två bilar styrde verkligen rakt på oss plus att ena var en lastbil :o, så om inte vi hade typ ramlat ner i diket hade vi nog inte funnits idag. Vem fan gör något sånt?, jävla idioter!  Nä ska försöka ta mig till duschen sen vidare mot Sherwoodskogen ;)! och man vet aldrig vad som väntas där, hehe! Man kan ju nästan tro att jag flyttat in dit, haha! Men de är nästan så att jag saknar ZN :/ och jag vet att ni saknar mig också hehe . Påtal om de måste jag ringa och prata med Tove , hänt massa som jag måste berätta till henne . Men ska skynda mig nu vi ses :) ha en bra kväll/natt, för de kommer garanterat jag att ha, woho !:D

Jo har ju glömt att berätta att jag har bokat eller min mamma har bokat en tatueringstid till mig så snart gör jag en till :D:D:D:D, skoja inte om jag längtar ;)!

SÅ jävla less, seriöst så jävla dålig stil..
jag pallar inte!
 
tusentals hjärtan till dig vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0