What I have in me, in my mind is you

Haha gårdagen ja... jag kunde nog inte beskiv de bättre själv än hur du  beskrev den Lena, "Dock så är delar av gårdagen en hemlis, eller hela.. hehehe. Eller igentligen inte men jo"  De var som att du tog orden från min mun, men vi är ju trots allt som "Yin och yang, a perfect match" haha ;). Den är hemlig men ändå inte. Haha gud vad vi är hemlighetsfulla!

Nämen som jag skrev på facebook i början av helgen att helgen kommer bli grym. De kan jag lätt säga att den har varit. Sjuka saker har hänt, sjuka diskutioner, mycket skratt, hög på smärta, full av fett och socker, sena nätter, blivit "rika", även lite tårar osv osv skulle kunna räkna upp hur mkt som helst! Jag och Lena har helt enkelt haft en grym helg ;D ! Finns så mycket som jag vill berätta men de blir så jävla mycket och långt.

Jag har insett en grej. Jag och Lena börjar alltid på nått sätt att prata om judar, gud, kristendomen osvosv, FAST att vi är sämst, så ligger vi ändå där och spekulerar och tror att vi kan och vet allt! Jag har bara två ord för de, jag skäms! För vi är verkligen hur dåliga som helst tills igår då vi äntligen hade rätt om en sak. Att Jesus var jude!

bruuuuuuuuuschan föfffaaaaan!  <3


Kommentarer
Postat av: hannnad

FYFAN VAD GOTT MED GEISHA!!

2009-10-12 @ 00:08:36
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: SARAL

TYST HANNA ! NEJ USCH ..... :/

2009-10-12 @ 01:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0