Give me everything you are

Varför ljuger man egentligen när man ändå vet att sanningen alltid kommer fram?

Dagen har varit som en berg och dalbana. Ena stunden glad andra stunden less. De beror nog på att jag inte fått i mig socket och fett! Min kropp är typ i chocktillstånd och jag håller på att bli galen. Men vi ska klara de Lena. De är alltid dom första dagarna som är jobbiga! Tillsammans klarar vi de. Av allt sjukt vi har gjort så tror jag att de är är de sjukaste och svåraste vi gett oss in på!  

Har även pratat med min underbara pojkvänn, varit lite tjaffs och så men allt är fixat nu och de känns skönt förutom att jag saknar honom extremt mycket..  Är så grymt myssjuk så de är nästan så att jag sätter mig i bilen och kör till honom nu! <3

Aja nä nu ska jag krypa ner i min säng, känner att jag har sömnbrist. Så vi hörs i morgon! jo jag skippade även spinningen haha har legat i sängen hela dagen ist  ;D   Puss


Kommentarer
Postat av: biiiiizzzz

sluta fake smajla ;)

2009-10-12 @ 22:36:25
Postat av: SaraL

hahaha hållkäft ;) Jag ska biiiizzzzza dig ! ;D

2009-10-13 @ 08:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0