Just nu behöver jag en kram!

Jobbet var en pina, nämen de brukar alltid vara helt okej att jobba men inte idag. Jag ville bara hem hem hem och åter hem. Bättre blev de inte när min kassa inte fungerade. HELVETTES JÄVLA RACKEL. Vad är de för jävla skit som alltid ska hålla på rackla och när fan kommer våra TV-apparater! Åååh jag är arg, jag ska fan skriva en insändare!!! Ännu sämre blev de när min mobil dog för att jag inte hade någon ström, helvette! Men tur att man har roliga människor som kan muntra upp en när man vill ta självmord. Nu tänker jag faktiskt på dig Kristian. Haha du är den som alltid får höra mitt gnäll och damputbrott varje gång. Haha men detta betyder nu inte att jag kommer sluta gnälla ;)!

De var väldigt svåt att jobba när man såg smörpopcorna... de var fan en plåga och allt godis som hänger uppe. Nä de var fan ingen rolig händelse. Men jag klarade av frästelsen. De borde jag fan få pris för :O!  Nää är så förbannat jävla trött så ska gå och ta mig en dusch sen somna in i min underbara jälva säng. Önska bara att jag inte behövde ligga själv.. Men snart träffas vi ju snygging, och skoja inte om jag längtar!

ORKAR INTE SKOLAN SNÄLLLLLLLLLLLA KAN NÅGON BARA GE MIG ETT LIV UTAN SKOLA, åh ingen bra dag nu måste jag skynd mig i säng innan jag gör nå dumt! ?:o

Puss på dig vännen och på våra oförglömliga minnen!


Kommentarer
Postat av: jn

pusss! ♥

2009-10-16 @ 00:04:54
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0