This life don´t last forever

okej dom två passen igår var de jobbigaste jag varit med om på länge :o Galet. Men vi överlevde, tur var väll de ;) Bastningen efter passen var underbart! När jag var klar kom Lena och hämtade upp mig. Vi for till Willys och inhandlade, nötter, loka, grönsaker och dipp! de kändes så sjukt fel att bara gå förbi colan, chipsen, godis och allt.. som jag sa till Lena "vi är på fel sida av affären.." typ sorligt haha. AJa sen for vi och hyrde 5 disney filmer. Vi for hem till Lena gjorde klart allt och slog på Hitta Nemo. Den är så förbannat bra så jag skulle kunna se den om och om och om igen! :D Där satt vi med våra grönsaker och skrattade så magen krampade! Sen slog vi på den andra filmen Pocahontas (stavning?) Men vi somnade efter halva filmen vi var D-Ö-D-A! Vi ka nog inte säga vad klockan var då ;) haha.

Vaknade upp tidigt efter som jag skulle på massage klockan 11. Efter massagen for jag till Gammelstad med tjejerna iklassen för att fira Maja som fyller 18 idag. Grattis till dig sötnos, nu är du äntligen 18, och kan följa med på krogen ;D! 

Nu ligger jag i min säng och inväntar jobb...
är verkligen inte taggad på de hadde hellre vela ligga hemma i sängen och se hitta nemo :D, har för mycket träningsvärk för att orka jobba..! Nä ska fixa mig nu sen fara vi ses :)! pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0