It´s been a long time ago.

Sprang i 1 timme på rullbandet sen körde jag lite mage, armar och ben. Så nu ligger jag i min säng och är helt jävla död! Väntar på att min låtsas pappa ska komma hem med mina nötter som han har köpt åt mig, mums :) Medans jag väntar ska jag städa upp mitt rum, tända några ljus och bara ta de lugnt. Mamma frågade nyss om jag ville spela kort med henne så ska gå och gör henne sällskap!  Efter att ni läst allt de här fattar ni nog att jag bara ska ta en lugn jälva hemma kväll. De kommer bli grymt skönt. Känner mig inte sugen på att göra någonting alls bara ligga hemma och dega. De kommer bli undebart. Min kropp behöver de också :)! Blir nog att se någon bra film sen också. Men ska börja städa nu. Vi ses  puss :)!

På måndag, inte länge kvar nu. Men ändå känns timmarna minutern sekunderna att gå förjävla långsamt. Varför känns de alltid som att tiden går så långsamt när man längtar sådär riktigt mycket efter någon/någonting? Jag längtar otroligt mycket <3

klassen på mentorsdagen i 1:an :p  shit vad saker har förändras


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0