När allt känns mörkt så är du solen som lyser upp mina dagar

Psykologi provet igår gick väll bra, tack Lena! Idrotten gick också bra, även religionen. Har nog aldrig jobbat så bra på en religion lektion någonsin, vad hände? Sen ville jag bara dö, ena efter de andra hände och jag ville bara bort ! Men kämpade mig igenom hela skoldagen iallafalll. Var sjukt depprimerad över allting, de var helt sjukt :S haha!. Men när jag fick träffa Tove efter skolan så var de som att allt bara förändrades, som natt och dag. Så jävla underbart. Jo Åberg och Per var ju också med, ni får en liten stjärna ni också! :). Jag, Tove, Alex och Alex syster for sen på helex och körde ett spinning pass 45 min. Varför måtste spinning vara så förbannat jobbigt. Man känner verkligen hur de bränner. Ångbastun efter passet var nog de skönaste jag varit med om på 15 år! Nästan så att man somnade. Skönt att får prata ut med Tove om allting också!<3

Vi tog bussen hem där vi även mötte upp Hanna innan vi åkte till Tove. Vi åt mat, såg idol, for till coop, hyrde film och tog de allmänt lugnt och fulade oss som vanligt ;D. Vi hyrde dead silence. De roligaste var ju när filmen började så satt alla utspridda, i slutet av filmen låg alla ihoppressade i soffan, haha! For sedan hem och sov eftersom jag hade träning klockan 10, men på morgonen när jag vakna kände jag hur halsen gjorde ont. Så skippade träningen. Steg upp och gjorde havregrynsgröt till frukost och nu ligger jag här i min säng och ta de lugnt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0