Even if the sky is falling down

Gud vad jag är trött. Har inte fått sova ut nå i helgen. Hur fan kommer veckan att gå, kommer inte orka när jag inte fått sova ut. PLUS att jag måste till skolan 08 i morgon fast att jag har sovmorgon till 12.15 för att jag var dum nog att låna en jävla kamera i fredags som jag ändå lyckades glömma i skåpet, UNDERBART SARA, underbart .. Nä jag håller helt seriöst på att somna, och veckan ser fan inte bra ut. Hur jävla mycket som helst att göra nu innan lovet. Jag orkar allvarligt talat inte, jag gör inte de, NEJ!.. Någon som har ett rep att låna? Nä nu ska jag byta om sen hämta upp Tove för vi ska på bodystep. Längtar, då glömmer jag bort alla tankarna ett tag och de om något är underbart! Efter träningen får jag se hur jag gör.  Aja nu måste jag skynda mig, puss !

Kan de bli måndag kväll nu tack?

Tooove, kollla vi borde vara stolta de är ju förfan en favorit! ;D hahaha

Kommentarer
Postat av: TLM

HAHA, JAG SKÄMS!

2009-10-19 @ 10:36:17
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0