Save me from myself

Att filma, är nog de bästa jag vet. Seriöst ni fattar inte vilka adrenalinkickar man får och hur jävla mycket man skrattar! Man mår helt enkelt jävligt bra när man gör de, och ja vi har blivit beroende! ;D. Varje gång man har slutat filma längtar man bara till nästa gång! Vill verkligen avslöja allt vi gjort idag men de ska jag inte göra eftersom ni får se de på filmen som snart kommer ut !  Åh gud vad jag längtar. Vi har då fått oss många goda skratt, jävligt blött har de även blivit men jag kan ju bara säga, hämnden är ljuv ;). Är fortfarande helt uppe i varv känns som att jag aldrig kommer att kunna somna! hehe ja ska väll ändå gå och försöka.  Lena allt kommer att fixa sig <3. Nu ett samtal sen sängen :)!  påtal om annat så har jag blivit helt kär i dead by april - What can i say. Så sjukt underbart bra låt  !!

De enda jag vet är att jag vill vara med dig.
och som du sa, "vi fixar de hära". De är bara jobbigt nu men vi får försöka tänka positivt.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0