My feet on the ground but I can't run

Kom nyss hem från spinning och power core med Tove och Amanda. Skoja inte om jag är sluut :o! Är hur trött som helst. Men nog finns de rätt så mycke roligt folk under passen som man får sig ett skratt eller två. Haha eller hur Tove? ;).  Nämen jag har insett att jag älskar verkligen att träna, eller kanske inte under träningen för då är de så förbannat jobbigt men efteråt fan vad skönt allting känns. Nästan så att man känner sig som en ny människa fast att man är hur död som helst!  Jag gillar de.  Nu hade jag verkligen behövt plugga. Men jag orkar knappt lyfta pennan plus att jag har verkligen ingen motivation att öppna böckerna och börja plugga. Kan inte bara den här veckan ta slut? Helt slut i huvudet också. Näfan nu ska jag nog gå och göra mig popcorn innan jag sätter igång och pluggar, får se hur bra de går. De enda jag tänker på är dig.. fan också var du tvungen <3..

De bästa är ju att jag är ledig i morgon, satan vad skönt de är, FAST SJÄLVKLART ska jag ju jobba i morgon, pallar ej..

Jag tycker att vi kan dra ihop en tjejkväll med tävlingar och skit, askul! de var ju som ett tag sen nu :p 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0