Tell me why cause I don't understand..

Slutade skolan klockan 9 igår, hur skönt som helst. Jag och Lena tog då bilen till Kvantum och köpte tacos och tillagade de hemma hos henne. Hur jävla gott som helst! Vi såg även klart alla barnfilmer som vi lånade för en vecka sen. Gud vad vissa barnfilmer är sorliga :o.. Typ mulan? och Ariel, de kom några tårar hah (a). Vet att de gjorde de för dig ockå Lena men du försökte bara dölja de! ;).

Efter vi sett klart filmerna och försökt plugga lite historia så åkte jag till A. Spenderade även natten där. Kändes skönt att få vakna upp i hans famn igen. Men hade grymt svårt att somna efter ......... Om du bara visste hur ledsen jag blev, hur stor klump jag fick i magen, hur jävla tom och stel jag kände mig. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet du har berättat hur de ligger till och enligt dig är de ingen stor grej, fattar inte hur du kan tycka de..  Hur fan hade varit om de hade varit tvärtom? Tänkt efter själv hur de hade varit om de hade varit du som upptäckt något sånt.. Finns så mycket tankar om de där så jag vill bara gräve ner mig. Jag önska att jag inte hade fått reda på de, men ändå så är jag glad över de. För nu vet jag och de gör ont... Men de sjuk är att de kanske inte är fel på dig de kanske är mig de är fel på, för på nått sätt så skäms jag... frågan är ju bara: vad händer nu? jag har ingen aning. Just nu är jag bara så besviken.. allt som var så bra till en början :(..

Skulle egentligen fara tillbaka dit efter skolan men nu blir de inte så måste och träna sen plugga.
pallar inte sitta här mer, vi ses...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0