we are falling apart and it´s killing me

De är fredag, de är lov jag borde vara hur glad som helst men inte!  Jag är på världens sämsta humör just nu. Jag är inte arg, jag är less, besviken och ledsen. Pallar fan inte den här känslan längre,  jag gör inte de. Jag vet inte vad jag ska göra?.. Om ni bara förstog helst du, och du, som de handlar om. De är hur ni beter er som gör ondast, men ni verkar ju vara helt obrydda.. 

Hur underbart hade de inte varit och supa nu ?
ojoj alldeles för kul och skönt! Sup lite för mig med ikväll Lena, och

ÅÅH FAN OCKSÅ JAG HATAR NÄR JAG KÄNNER SÅ HÄRA. helvette..
hejdå.. vart tog den glada Sara vägen...?

Känns inte som att vi bara känt varandra i tre år. Känns som en evighet! <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Men det har vi, vi är föfan soulmates Bruuuchsn! :D haha <3

2009-10-24 @ 17:10:01
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: sofia

ni har bara känt varandra i 2 år och 2 månader ;) hehe

2009-10-24 @ 20:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0