I never thought I'd fall for you as hard as I did

Hämtade ju då upp fyllesvinen på cleo, och for sedan hem till A och sov!
På morgonen for vi på Bodenbadet och badade med hans lillasyste och hennes kompis Evelina. Skoja inte om de var länge sen man var där. Ångbastun och bubbelpoolen var ju de bästa! haha. Vi badade i 3 timmar innan vi drog hem och bäddade ner oss i sängen igen, helt slut! Skoja inte om de var skönt :)! Låg och mös på där ett tag innan vi skulle fara, eller jag skulle hem och han på andra äventyr. Alltid svårt att fara där ifrån....   

Vaknade klockan 6 i morse eftersom 7 gick bussen från porsön till Happanda! där vi hade två matcher mot kemi som är finskamästerinnor inom inomhusfotboll. Vi vann båda matcherna, de kändes skönt! :) Men min insats kan man ju diskutera.. Sen blev de lunch och shopping!  Som jag sagt förut, man kan inte fara till Happaranda och inte köpa ett par skor från skopunkten! Så de blev ett par nya skor (y)! kommer bild sen om jag orkar!

Var tänkt att jag skulle fara till A nu men vi hade tydligen missuppfattat allt så de sket sig...........
Blir att hänga med Hannah, Lena och Evelina. Känner på mig att de kommer bli galet! ;D . Men måste fixa mig nuu innan dom kommer och hämtar upp mig :).


Kommentarer
Postat av: Malino

Dom var finska mästarinnor Sara :) haha

2009-10-25 @ 19:23:51
Postat av: SL

HAHA OJ ;D

2009-10-25 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0