Nära döden upplevelse!..

Till den anonyma som skrev att vi inte klarade oss utan max utan att vi fuskade! Om du hade läst ordentligt vad jag skrivit i mina inlägg så står de klart och tydligt att vi fått FRIKORT av ANDRÉ . Så hur ska vi ha kunnat fuska när vi fått frikort av killen som bestämt detta lät oss göra de? 

Näradödenupplevelse!...
Efter att vi hämtat upp andre igår så kom dom på att vi skulle fara till kranen i karlsvik som låg inne i skogen och klättra på den. Jag och Lena var osäkra. Men till slut for vi iallafall dit! Väl framme var de hur mörkt som helst ! Sen brevid kranen fanns de ett stort skjul. Som dom skulle tvinga in mig och Lena i. Vi vägrade men när vi insåg att vi stog själva kvar där ute fick vi panik och gick in ändå!. Där inne var de verkligen SVART man såg absolut ingenting. Dom tvingade in oss en bit in i skjulet och efter ett tag hör jag någonting och två lysen från en bil tänds! Sen hör man hur en kille springer och SKRIKER. Jag sliter i Lenas arm och börjar springa allt jag bara kan till öppningen där de var en planka över så antingen var man tvungen krypa under den eller hoppa över den. Jag bestämmer mig att hoppa över den. Jag ramlar och snurrar runt men ställer mig lika fort upp och forsätter springa till bilen. När jag och Lena väl sitter i bilen ser vi hur killen närmar sig med en rånarluva över huvudet! Han sliter upp dörren. Vi börjar gråta. Till slut hör vi hur alla skrattar. Då hade ALLA GJORT UPP ATT SKRÄMMA OSS! INTE KUL FÖR FEM ÖRE. Ni förstår verkligen inte min rädlsa. Har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, jag trode allvarligt jag skulle dö!!! Drömde till och med mardrömmar på natten. haha fyfan men ni ska allt då igen idioter!!!!!



Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha, åh fan det hade jag velat se och spela in... fan vad roligt ;)

2009-10-26 @ 23:26:23
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/
Postat av: SarAL

DU, jag hade fan vela se hur du själv hade reagerat du hade ju fan kissat i byxan hahahaha ! ;D

2009-10-26 @ 23:29:34
Postat av: johanna

jag är hård som sten, jag skulle ta det som en man ;)

2009-10-26 @ 23:56:28
URL: http://tuusenbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0