Jag vet inte om jag pallar nå mer..

Duschen var underbar, men att krypa in i mysiga kläder och lägga sig i sängen med en stor popcorn skål var ännu bättre! Så har bara legat framför TV:n och bara ätit! Nu tog de slut och känner hur varma mackor hade suttit fint, mums! haha de är inte okej att jag äter ist för att plugga. Nä ska faktiskt sätta mig och göra min projektplanering nu här snart , men de är svårt att koncentrera sig när maten lockar. Haha ååh nej vilken tjockis jag har blivit, kan typ inte sluta tänka på mat ! Aja nää ska väll gå och fixa nå gott och äta (varma mackor) sen blir de skriva min projektplanering sen sängen, längtar verkligen är grymt trött! 

Har även räknat ut att jag lagt ut 7500 kronor på min kropp :p !

Bh mannen får man sig fan alltid ett gott skratt när man pratar och tänker på honom, eller hur Tove ;D HAHA!


Tänk att någon man knappt känt i någon månad kan få en så glad?
Han vet hur man får någon att le :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0