historien om Sara och Johanna!

Åh sitter och kollar igenom min bilddagbok, på allt gammalt då jag upptäcker min lilla historia som jag gjorde om mig och Johanna för en ganska lång tid tillbaka!  Tänkte att ni skulle få ta del av den här på bloggen! Så här börjar den, gå ner bild för bild och läs! ;D.

Ja som sagt våran vänskap började tidigt

Vi blev äldre och äldre!

och ju äldre vi blev så insåg jag att..

att Johanna var udda!

Hon började nämligen tro att hon kunde flyga

Hon försökte övertala mig att de går att flyga

Hon försökte på alla sätt visa att de verkligen gick

men jag förklarade för johanna att vi är inte gjorda för att flyga, och att de är omöjligt

till slut så insåg även johanna att jag hade rätt, och då skrattade hon.

hon har stora humörsvägningar så efter hon hade skrattat så började hon kaxa, och fråga om jag ville ha en 37:a i skallen

jag blev rädd och försökte rida iväg

medans hon letade efter mig så vann hon en stor kexchoklad och blev mkt stolt och glad

så johanna ringde snabbt till mig

och sa, du kan komma hem nu, du ska inte få någon 37:a i skallen

jag for hem till Johanna

Jag tänkte även fassst johanna är lite udda

kommer jag alltid att älska henne mest

men de sägs ju att man blir som man umgås

men tillsammans är vi perfekta <3

och jag kommer aldrig att sluta älska henne

tillsammans med henne

så känns allting precis allting så himla bäst

Vad som än händer

så kommer jag aldrig att lämna

DIG <3

dåtid

nutid

FÖRALLTID <3

Kommentarer
Postat av: jn

fyfan va hemska bilder... jag gräver ner mig i en grop. Det är inte acceptabelt att se ut sådär ;o haha, fyfaaaaaan

2009-10-06 @ 17:02:43
Postat av: SARAAA!!!

gräv ner dig i en grop så att du inte blir en jordgubbe, men kom ihåg att ta med ett sugrör så att du kan dricka sprit genom det! ;)

2009-10-06 @ 21:59:59
Postat av: Sara i dimman

Ja det är bäst att gräva ner dig så att du inte blir en jordgubbe, men kom ihåg att ta med ett sugrör så att du kan dricka sprit genom sugröret när du är i gropen! ;)

2009-10-06 @ 22:01:56
URL: http://saraaal.blogg.se/
Postat av: sara igen

oj! nu råkade det bli två, men det är inte alltid så lätt när allt är så suddigt ;s

2009-10-06 @ 22:03:00
Postat av: evvigirl

Men det är ju lugnt, johanna! Du kan ju festa i gropen så .. ;) Och enligt sara så är det kul att vara jordgubbe! Men du kan bli uppäten.. Men det är väl kul. ELLER?!?

2009-10-07 @ 10:58:17
URL: http://fialster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0