Finns ingen ork..

Har inte orkat göra nå sen vi kom hem från Pello. Eller har faktiskt orkat mig upp och gett mamma sällskap ut med hundarn! Just nu är jag så seg/trött och helt mör i kroppen. Har ont överallt och känner mig helt lost, haha! Inte nog med de så har jag världens mensvärk! .. Nä om man skulle orka sig till duschen och knarka i sig lite panodil innan man lägger sig för kvällen! De har ju inte varit helt fel. Men låt mig tänk, orkar jag röra mig här ifrån? hm nej... NÄ måste fan ta tag i de hära nu. Måste även prata med Adam..

Far med mamma och syster till Boden klockan 10 på morgonen i morgon :o!!!
Försökte vägra men tydligen hade man inget att komma med!  Mamma vill till de nya köpcentrumet som nydligt har öppnat. Synd bara att jag har 0 kronor.. Slösade 800 kr i pello, fatttar ni 800 kr på ALKOHOL.. ångest JA!
Så tänkte passa på att glida in till Adam om de är ok för han, måste hämta min laddare hos han också! Sen senare blir de häng med Lena!

Nä nu ska jag ta tag i mig själv innan jag däckar, duschen väntar. byebye!
VÄRLDENS godaste shot!! ;p


Kommentarer
Postat av: hannnad

Jag skäms fortfarande för att dom helt seriöst håller handen på bilden hahaah

2009-10-29 @ 22:40:10
URL: http://hannnad.blogg.se/
Postat av: ggaaaah

Hade jag varit josse hade jag inte hållt i det där fingret.

2009-10-29 @ 23:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0