Haha jag skäms!

Jag och Tove sitter på i bilen på väg till Helex för att träna,
Tove:- Hur länge var passet?
Jag:- En halvtimme.
T:- Är du säker?
Väl framme på helex kollade vi hur länge passet var eftersom jag var bombsäker på att de bara var en halvtimme  för att jag hade kollat flera gånger hemma innan vi for. Vi kollar båda på pappret och där står de 18.45-19.45 Tove konstaterar att de bara var en halvtimme, jag nöjd som fan för att jag har rätt säger I told you so. Just innan vi ska gå där ifrån börjar de knaka i hjärnan och jag inser att de är fan en timme :O!  inte en halvtimme. Ja vad ska man säga, vi går sista året på gymnasiet och vi kan än inte klockan, underbart (y) hahaha!

Efter passet taggde vi som fan för bastu, vi sätter oss ner och väntar på att de ska bli lite mindre folk. ALLA far ingen stannar och duschar. Vi blir as glada och börjar klä av oss. Tove skyndar sig och kollar om bastun är på. Hon inser att den är på och säger "Livet leker" svin glad och hur nöjd som helst. Vi börjar duscha och han precis bli blöta innan de glider in en tjej som jobbar på helex som säger
-Vi stänger nu
Eftersom duscharna var på hörde man inte riktigt vad hon sa så Tove säger glatt hej. Efter ett tag klickar de, och vi kommer på vad hon sa. Vi springer ut ur duscharna och panik klär på oss, innan vi flyr ut ur byggnaden med hur mkt skratt som helst och med en enda kommentar
"JAG SKÄMS"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0