Håller på bli galen :o..

Dagen har varit bra, fulat mig som fan med Lena som alltid ;D!  Var på stan med Lena och Sofia. De är sjukt hur sugen jag och Lena är på att äta nå onytttigt!! ..  aja var och tränade en stund efter skolan också, tills jag blev störd och for hem haha, bättre lycka i morogn ;)!  Kände att jag var tvungen göra om min blogg lite, och allt jag just nu kan tänka på är max så de blev som de blev, är rätt nöjd ;D! haha nämen bättre blir de när jag har tid, måste skynda mig iväg nu för jag ska på massage hos min tränare. Skriver sen om jag inte dör, känner på mig att de kommer göra förjävla ont !!.... aja nää men hejdå puss!



Kommentarer
Postat av: Jessika

haha du är ju sjuuuuuk :D

2009-10-13 @ 20:36:03
URL: http://jessipezzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0