Im lost without you.

Åberg dina kommentarer är inte OK!

klassfoto idag, de fick fan mitt självförtroende att sjunka längre ner än botten, fyfan. Har sån ångest över att alla på gymnasieskolorna kommer få katalogen så jag vill typ gråta.. usch! 
Tog mig en lång prommis hem idag efter skolan. De var skönt, för mycket tankar just nu. Så jävla jobbigt när man verkligen försöker hela tiden men ändå aldrig räcker till..

Har iallafall pratat med PeePee och Lena i telen ikväll. De fick mig iallafall på gott humör. Era sjuka jävlar, hehe!
Har även kollat igenom min bilddagbok som jag skrev i förra inlägget. Åh herregud vad jag saknar Johanna Nilsson och våran tid, de är helt galet!.. Vill verkligen ha de som förut, fattar du hur sjuka vi var och hur mkt vi skrattade, helt otroligt :')! <3

nu sängen, är kramsjuk :/..


Kommentarer
Postat av: jn

<3

2009-10-07 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0