Jag gillar de ;D!

Efter maxätandet så kom Jens och hämtade upp oss, for in till stan och hämtade upp André :)  Vi alla i samma bil, med TVÅ filmkameror, hur tror ni detta slutade?. Jo jag och andré gick och snodde en brandsläckare, medans dom andra fegisarna väntade i bilen, hehe ;)! Nämen sen for vi till storheden och tände eld på Lena och vi filmade ju de självklart också! . Åh gud vad vi skrattade. Lena sprang runt som en stucken gris, jag efter i full fart för att försöka släcka henne. De slutar iallafall med att jag får släckt henne, men råka spruta henne i munnen (MISSTOLKA EJ) haha men de var faktiskt så. Vi alla som var med kan ju konstatera att de är inge vidare att smaka pulvret eller vad de nu är i en brandsläckare, de smakar så jävla vidrigt. Inte så kul att få de i håret också, ingen höjdare alls!  Vi kom iallafall hem där kring 12, efter ännu en sjuk kväll. Försökte plugga men hur bra tror ni de gick? hehe Lena och Hannah somnade medans jag satt uppe och verkligen kämpade med att bränna min skiva till bilen. vid 2-3 tiden somnade även jag! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0