Kan klockan bli 10 ?

Känner på mig att jag håller på att bli sjuk...... och de har jag verkligen inte tid med just nu! Har hört att de är bra att äta satsumas när man är/håller på bli sjuk. Så de blir nog att fara och köpa satsumas!
HAHAHA ELLER INTE  klockan 10 ikväll kommer jag och lena sitta med varsin tjocka jävla godis påse, chips påse och en fet jälva cola! och vi ska bara njuta, och fälla någon tår av lycka! Fattar ni, vi har klarat oss utan COLA, GODIS, CHIPS och MAX i 2 veckor , de är helt sinnessjukt. Aldrig mer!  André var snäll idag. Egentligen får vi ju inte äta förrän klockan 12 men han sa klockan 10, och vi säge inte emot, WOHO! kan tiden gå lite fortare nu?... åh klockan är ju inte änns  7 än................. bajs


Nu börjar de blir så hä mellan oss igen....

bruuuuuuschan föffan, fååååääävvvvah<3!


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

ahah fan också :( Jo alltså har spårat Ip och grejer men man kommer bara fram till gatan på en karta, och därifrån msåte man veta adressen och det kan va svårt att ta reda på när man bara ser karta tycker jag. Haha jaa jag hade tydligen skrivit nå skit om nån? vilket jag inte mins, och nu har personen valt att terra mig hmmm.. roligt .)

2009-10-25 @ 19:08:28
URL: http://kyssars.se
Postat av: Anonym

Rätta mig om jag har fel men ni klarade ju er inte utan max i två veckor utan ni var tvunga att fuska!! :O:O

2009-10-26 @ 17:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0