Klockan, inte riktigt min grej..

ÅH.... Jag måste nog gå om 1:an (lågstadiet). För jag verkar ju verkligen inte kunna klockan! Klev ipp typ 9?. duschade och stressade på som jag alltid brukar! Hadde lite tid över så satt mig vid datorn, där Per börjar skriva till mig. Efter ett tag då jag just tänkte säga hejdå och gå till bussen så frågar han om jag och Tove vill ha skjuts till skolan för att han ska ändå åt hertsöhållet. Jag tackar självklart ja och springer upp till mitt rum och ringer Tove i förhppning att hon inte har klivit på bussen! Medans jag berättar till Tove att Per kommer och hämtar oss så skriver Per att han kommer 11.40 och klockan var då 10.35. Började då att tänka, hur fan ska han hinna hit på 5 min?. Fick tillbaka svaret: Sara de är om en timme jag kommer! Kan du inte klockan? Jag fick panik och insåg att jag var en timme för tidig, Toves kommentar: Jag skäms !

Nämen seriöst de är fan inte första gånge någonting sånt här händer. Jag kan typ inte klockan, och jag håller med Tove, jag skäms !

Kan ju då dra hur dagen kommer att se ut. Först styrke skit på idrotten efter idrotten ska jag fara på SPINNING, fattar ni. JAG hatar spinning men Tove har ändå lurat med mig. Skoja inte om jag kommer vara död, plus att jag är sjuk! GL till mig.. Kommer somna ovaggat ikväll de är ju nått som är säkert ;). Nä nu ska jag väll typ, kolla så att allt är klar innan Per kommer ;p. Pusspusss

Nu kör vi Lena, nu börjar helvetet ! Vi har 2 sjuka jävla äckliga veckor framför oss. Hur ska vi orka leva när de är de vi inte får äta vi lever för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0