Kommer alltid finnas där för dig, alltid <3

Nyss pratat med Tove, shit kändes som att de var hur länge sen som helst vi pratade och träffades :o!
Vi har pratat om hur jälva många idioter som finns här i luleå!  Jag pallar fan inte. De är ju sjukt. Vi bestämde att de är fan lika att inte lita på någon för då blir man fan inte sårad. De är så jävla rätt. JAG FATTAR INTE HUR FOLK IDS ÅÅÅÅÅH DE FINNNS FÖR MÅNGA IDIOTER SÅ JAG PALLAR INTE! Men de var skönt att få prata ut, du gör mig alltid glad min lilla lax ;) hehe  <3 Nämen nu ska jag skynda och fixa mig nukkan ville ha skjuts till Hanna och när jag ändå ska åt de hållet så why not? :).  Vi ses pusss!

ta oss tillbaka till trästocks eller till öllägret, där allt var så grymt roligt, där vi skrattade oss igenom dagarna, fast att vi var bakis, inga bekymmer, inget klagande, inga besvikelser, ingen som svek, ingen som snackade skit, livet lekte verkligen då! ta oss tillbaka <3..


Kommentarer
Postat av: TLM

FAN vad jag saknar det! Ta mig tillbaka NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

2009-10-10 @ 21:16:15
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0