Morgonen börjar med fotoredovisning.

Morgonen var jobbig, var huur jävla trött som helst!  Men jag kämpade mig upp och nu sitter jag här i redigeringsrummet och har fotoredovisning. Tror vi slutar efter detta, sköööönt! Nä nu ska jag lyssna extra noga för nu är de Lill Lena som ska redovisa, woho you go giirl! ;).
Påtal om annat är jag grymt sugen på att fara och bada någonstans typ Bodenbadet eller i Piteå. Hur länge sen som helst var de man var och bada, hur kul som helst! Tror jag måste ragga med mig någon  och dra ;D! FÖR VISSA DISSADE JU IGÅR!! ..... helvette! haha.
Sen efter skolan blir de spinning och core! får se hur de går har as mkt träningsvärk. Håller på dö!..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0