Nu sova, upp tidigt i morgon, godnatt!

Regler:
1. ta fram din mobil,
2. bläddra random i din inkorg,
3. stanna när du räknat till tio och skriv sms som svar på frågorna.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Sara ställ upp, vi har ett hårt liv.. vi måste ha affär..

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Oskar Johansson ;b okej har haft match :)

Vad är det första du säger om din kompis blir påkörd av en buss?
Du kan ju hänga med oss ikväll? :)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Men sluta :) vi röker sen då vi far till stan :D

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Nästa helg är de ju pubafton i måttsund ;) kom dit då :D

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag, de är ju ingenting egentligen handlar det ju om mig för att jag skämt ut mig och därför vill jag inte säga det för att jag skäms

Vad vill du höra mest av allt?
Jaha men de gör inget :) okey men du kan ju säga när du har tid och vill så kan vi hitta på något?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0