PLÖGGGIIZZZ

Haha Tove, jag kunde inte ha sagt de bättre själv ;D!

Har inte blivit många timmars sömn eftersom jag var tvungen stiga upp kring 8. Tänkte först skippa att fara och lämna tillbaka den men insåg då att de bara skulle bli massa tjafs och skit. Så jag for och lämnade tillbaka den. Väl hemma tänkte jag att de var ingen idé att somna om. Så jag satt mig framför datorn och skrev kklart våran svenska läxa. Japp ni lästa rätt jag har skrivit klart min svenska läxa som ska vara inne på ONSDAG.  Jag är klar två dagar innan den ska lämnas in, vad säger du nu då Tove ;D !  Aja nä nu måste jag skynda mig så jag inte kommer försent till skolan :).  Min dag kommer se ut då här:
- Skola
- Träna
- Hem/äta
- Träna
- SOVA!
Jag har verkligen blivit hurtig ;D!  Nämen vi ses, Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0