"Sara jag tror jag måste säga upp vänskapen med dig, jag skäms"

I morse när vi vaknade, ville alla bara dö! Hade gjort vad som helst för att stanna och sova ett tag till, vad som helst!  Men inte..  For till skolan i fullfart när vi kommer fram inser jag och lena att vi inte har någon psykologi?. Så vi satte oss ner och pluggade religion tills vi skulle och testa STUDENMÖSSOR ! Fattar ni snart är de våran tuuuur! Allt de jag bestlällde kostade 1700, Lenas med haha !;D (a) men vafan man tar bara studenten en gång eller hur? Under lunchen satt vi och pratade hur jävla kul och grymt de kommer bli på studenten. Får bara gåshud av att tänka på de, ååh vad jag längtar :'D!!! .  Sen hade vi ju de där jävla religions provet... och vi glömmer nog de. BRA!

Efter skolan for jag och Lena och köpte förköps biljetter till Famen på helloween, de kommer bli awsome. Längtar galet mycket! :DDDD.

Måste även få tillägga att jag aldrig någonsin varit så risig som jag varit på skolan som idag, och de är verkligen inte ett skämt!  De var helt sjukt hur jag såg ut, haha!  Lena: " Sara jag tror jag måste säga upp vänskapen med dig, jag skäms". SÅ äcklig och ful var jag . Haha men orkade inte bry mig!

Måste få tacka er, ja ni vet vilka jag menar.  För hur glad ni kan få mig! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0