Snygg snyggare snyggast!

Nyss kommit hem från Tove de har varit de vanliga söndagshänget med ZN. Lika underhållande som alltid! Åberg hade till och med bakat chokladbollar till oss. Jag är stolt över dig åbbe, riktigt snällt av dig! extra plus men dock försvann dom när du nukkade dig senare under kvällen så just nu ligger du på minus! ;) Aja vi såg film och tog de bara lugnt. HAR även sett världens snyggaste kille, helt galet vad han är snygg, Grr. Måste tacka Hanna och Tove som visade upp denna skönhet till mig! Han var alltså helt galet snygg, ni fatttar inte, han hade man absolut inte tackat nej till om man säger så ;)! Ni ska få se bild på han sen!!!

Nä nu måste jag sova klockan är alldeles för mkt plus att jag måste in 8 till skolan FAN också!
Plus att jag blev jävligt less över samtalet som jag hade för några minuter sen, jag vet inte änns vad jag ska säga om de förutom, fuck måndag... Som jag sagt förut, lika att inte hoppas då blir man aldrig besviken. men skitsamma.

Tove hålet är verkligen inte normalt, jag börjar fan bli rädd nu , de kommer bli två flärpbitar.... haha och de är inte ett skämt längre!   NU SOVA, GODNATT PÅ ER !


Kommentarer
Postat av: Åberg

Jag ligger alltid på plus, men jag skäms över din svenska! vi ska ha kurs ;)

2009-10-19 @ 01:36:18
Postat av: SARA

haha du ligger alltid på minus förutom då du kommer med fika ;) vad blir de nästa gång? kladdkaka? :D vad klagar du nu öve?!

2009-10-19 @ 01:43:39
Postat av: AdamN

Hur var det med ditt avtal då? ;D Chokladbollar är väl inte direkt nyttigt med allt socker dom innehåller ;)

2009-10-19 @ 01:44:47
Postat av: SARA L

haha, men vi får faktiskt fika!!! och chokladbollar är fika ;D! syyynd :D !

2009-10-19 @ 09:01:04
Postat av: Anonym

du har ju ändrat du skrev hade med två d typ tre gånger ;)

2009-10-20 @ 19:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0