We are falling apart, I can feel it..

De har verkligen inte varit en bra dag idag, jag har varit blöt, frysit, trött, sett ut som en uteliggare (sjukt risigt), varit hungrig. Inget har varit bra. Jo en sak har varit bra, for och tränade ist för att gå på svenskan! Så jävla skönt att träna. Nu har jag just duschat och ska ta mig en liten PN innan jag ska träffa Hannah, Lena och Sofia och filma ;D! Sen så måste jag smita en stund för då ska jag på fotbollsmöte, sen tillbaka till  att filma! Känner på mig att kvällen kommer bli grymt rolig som alla andra gånger då vi filmar :D woho, orsaken till att jag ska ta en PN är för att jag alltid brukar däcka i lenas säng för tidigt ;) haha men nu jälvar taggar jag upp!

Jag hatar skitsnack så jävla mycket, hur ids folk? varför ska folk få lida för att folk snackar så jävla mycket skit, saker som inte änns är sanna, och dom som tror på allt är ju också konstiga varför inte bara snacka med den personen och kolla om de är sant eller inet ist för att ja ååh bli bara så arg.....!!!  De är fel att lida för nå man inte har gjort! Finns här för dig vännen <3

Nu ropar sängen, hehe. cya!


Kommentarer
Postat av: Adam

Snygging :)

2009-10-08 @ 06:07:52
Postat av: IdaLarsson

Du glömde mig! ;'(

Fast iof var jag mer er i typ 2 timmar bara. x'D

2009-10-08 @ 10:48:34
URL: http://mrslarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0