You found me

Massagen var välbehövd!  Att man kan hä så många knutar och skit i ryggen. Jag önskar bara att min rygg kunde vara bra.. Efter massagen for jag och umgicks med ZN, grymt jävla länge sen!  Lika kul som vanligt var de att umgås med UVS barnen, me like ;)<3.  Nå mer jag gillar är att de ryktas om fest i helgen, och vad säger vi om de?! :D Grymt taggade de är ju nått som är säkert, var ju nykter hela förra helgen så är extra taggad, så nu kör vi!! :D Måste bara försöka orka mig igenom skoldagen i morgon, de är alltid onsdagen som är så förbannad lång och jobbig.. Pallar inte!  Aja nää har just duschat och ligger i min säng! Ska lägger mig ner och se tv, tills jag far och hälsar på john blund !  pussgodnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0