Hallo? hallooo ?...

De blev inte så mkt att redigera film igår, haha. De blev att åka bil med Andre och Jens. Jag och Lena var så grymt övertrötta så vi fulade och höll på att skratta ihjäl oss fyfan :'D !  Tog mig en liten sovmorgon i morse för var alldeles för trött. Så skolan gick väldigt fort. Efter skolan hände de världens , eller världens och världens vet jag inte om de var men de var en grymt pinsam grej, och jag skämdes! Ni som vet, ja ni vet, ni som inte vet får inte veta! ;p.  Nu ligger jag bara här i min säng har beslutsångest.... fan också :/..

Jag och Lena var nog lite övertrötta på skolan också fyfan så sjuka vi är. Vi pratade med oss själva, filmade oss själva, skrattade åt exakt allt, men kul hade vi de kan jag då lova er ! ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0