I see your lips, I feel so high

Helgen i sig har varit underbar! Har mesta tiden spenderat min helg i boden (y).
Fredag : For till Boden efter många om och men.  Spenderade hela kvällen/natten med A. Vi var hos Elin med några stycken och tog de allmänt lugnt. Drog sedan hem till A och myste på, de var så himla underbart.
Lördag :
På morgonen for jag och kollade på våran seriefinal, och antagligen vann vi ju serien och går upp till 2:an. Surt bara att man inte kunde  delta :/.. For hem duschade for till Tove och började fixa mig, Fest var de som stog på listan ;p. Kom dit massa folk, vi åt tacos och hade förbannat trevligt ;p haha lite sjuka saker hände även, men är de ovanligt? ;). Sedan så körde Åberg oss till Boden eftersom vi skulle på ICE. Gick och träffade A . Spenderade även min natt där också, lika underbart som alltid! och ska väll även tacka han för att jag inte är bakis idag eftersom han tydligen har serverat mig vatten hela kvällen, hah snygging!
Söndag :  Låg vi länge och mös i sängen innan vi gick upp och åt frukost som hans lillasyster hade gjort åt oss, naw :). Sedan packade han klart sina grejer innan vi begav oss till bussen :/..  Fan vad jag kommer sakna dig, kommer kännas tomt men de är ju inte så långt egentligen. Men som du sa, vi klarar de! <3 

Nä nu måste jag gå och fixa mig innan Lena plockar upp mig, ikväll blir de filmning, haha ojoj :'D! 

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0