Only the strong survive

Lång prommisen med Tove var helt underbar, inte änns regnet kunde stoppa oss, vi pratade om allt möjligt. Dagens ungdomar är fan inte okej, de är de enda jag har att säga!. Middagen med laget var mysigt. Efter middagen blev de lite diplom utdelning och prat om allt möjligt. Känns sorligt att våra båda fystränare kommer att sluta plus Olov som håller reda på allting! Men de kommer att komma nya, men ändå :p. Aja har legat i sängen ända sen jag kom hem. Hade bestämt mig att jag skulle vara i säng innan 23, men de gick inte så bra eftersom de dök upp någonting som gjorde min kväll, haha fyfan :')!  som sagt dagens ungdomar!  Nä så ska försöka hålla mig innan 12 iallafall. Så ska gå och duscha nu innan jag sussar, lååång dag i morgon... Hade bra puss!


Jo påtal om annat funderar jag på att göra hål i övre läppen och i bröstvårtan ;D!
Men är inte riktigt säker än, så vi får se :)!

saknar dig.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0