I refuse to let my life roll all over me

For ej till skolan i morse, vissa vet varför andra inte!
For och lunchade på max med två vänner, mycket trevligt och gott!

Har ni någon gång hållt på att döda eran bästa kompis?
De höll jag på lyckas med idag :o..
Tove klänger sig fast på huven på min bil, jag börjar köra. Kör runt en parkering, helt plötsligt så kör en bil ut från en parkeringsficka, jag fick panik och tvärnitade, Tove flyger. De slutade med att både jag och hon satt inne i bilen och asgarvade. Vi skrattade så mycket så de krampade i magen. Ser fortfarande paniken i Toves ögon när jag tvärnitar HAHAHAHA :'D ! De slutade iallafall lyckligt!

Efter att jag kommit hem tog jag mig en timmes lång skogspromenad med mina hundar. Med bra musik i öronen och bra väder hade jag kunnat gå hur länge som helst! Men så blev de inte, pluggningen väntade där hemma på mig .. Nu ligger jag här i min säng och försöker hitta orken till att plugga, prov i morgon och de ser inte lovande ut! Ska ringa till A, han kankse kan få i mig lite energi att plugga :) Sen blir de nog att ta en liten paus och trulla mig upp till Tove, beror på hur mkt jag har lärt mig ;)!

Jo en sak till på torsdag så ska mamma beställa en ny tid till en ny tatuering till mig :D ! woho

Tove kämpar, jag gillar att se henne lida ;)





Kommentarer
Postat av: hannnad

HAHAHAHAAH

2009-09-29 @ 20:42:15
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0