Du är för långt bort..

Har insett att de är för att jag inte har fått socker eller fett i mig jag får humörsvägningar :o..! MEn har än så länge hållt mig från allt onyttigt och jag är nöjd fattar ni 4 DAGAR :O de sjuka är att jag tappat suger för godis. Har jag äntligen lyckats? :D, fast dock så finns ju suget eftet max fortfarande kvar men de tror jag aldrig kommer försvinna :o..

Aja gårdagen var händelserik!
Skola, träna, middag + singstar, Lenas place. En grym dag med mycket skratt, sånt gillar vi ;D!
Idag har dagen sett ut såhära :
Vi vaknade (jag, Lena, Hannah) och forsatte att redigera film + fula oss som alltid! Senare kom pappa och hämtade mig och skjutsade mig till ishallen där de blev jobb! Städa hela kiosken plus mycket annat. For hem kring 8, dock var de mycket kvar!  Gick en promenad med hunden, såg hockey matchen Luleå-Skellefteå.. sedan tog jag mig en bastu och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Blir ingen skola för min del i morgon ska upp och jobba ist, pengar är viktigare just nu än en dag i skolan!

Påtal om annat är våran film klar nu HAHA , laddar upp den i morgon ist för ska sova nu ;p Men den är grym!!!

Nä ska ringa ett samtal nu innan jag sussar, sovgott puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0