I don´t now if I can trust you..

haha du de kan jag lova dig att den gör Åberg;)!

Grymt skönt vare att få sova ut, har inte sovit så gott på länge! Vaknade och bestämde mig för att fara och träna, kände mig äcklad av mig själv eftersom jag inte tränat på en vecka! så bytte om kämpade på mig en sko på min onda fot och drog till gymmet! De gick väll rätt så hyffsat, fast foten mår inte så bra just nu men de var skönt lätt värt de! :). Har just duschat och ska snart gå och äta pluss fika tårta (ja jag vet jag har ju blivit nyttig men födelsedagar är fritt för allt onyttigt ;D) och tur då att Stefan min låtsas pappa fyller år idag :D! , grattis till dig!.  Sen senare hörde jag rykten om att hänga gäng hos Tove, och då jävlar Åberg då kommer du önska att du inte levde;) mohaha! Nä nu måste jg gå och äta, hejdå!


Jo ska mest troligen beställa en ny mobil idag också, kan ju behövas eftersom jag inte har någon telefon pluss att jag har hett sönder 3 st 1 var min 2 var min brors. Så just nu har jag Toves pappa gamla mobil, inte precis den bästa haha men jag klagar inte är nöjd att jag får låna den :)!  Puss

haha detta kommer var per och du när jag är färdig med dig åberg ;D !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0