I don’t care what they say

Filmningen igår var lika rolig och sjuk som alla andra kvällar då vi filmar, men denna gång då slog vi fan på stort ! haha. Lovar att ni ska få se filmen, den blir nog mest troligen klar på torsdag :)!  Vi allla sov även hos Lena. Morgonen var grymt jobbig, trött som ett as, fast de har jag varit hela dagen vill egentligen bara lägga mig ner och sova, men NEJ. Jag och min vän Tove Barsk ska faktiskt fara och träna nu sedan måste jag städa mitt rum, fira min syster som fyller år idag, Grattis!, gå på ett möte och göra läxa INNAN jag kan sova..... Har en lååång dag framför mig innan jag kan lägga mig ner och sova! längtar. Nä nu ska jag gå och byta om och sen rulla mig upp till Tove :) Vi får höras om jag inte dör av sömnbrist ... :s!

I miss you babe, kändes konstigt att vakna upp och inte ha dig brevid mig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0