I know, it sucks..

Ja jag vet Hanna.. de är hemskt att de nästan alltid blir så, men fattar inte de börjar alltid så bra och sen ja.. Nä Jag måste fan ta tag i de hära..

Aja har bara vela dö hela dagen, bott på toan... Har vait och städat i karlsvik där vi var igår också. Sen har jag även varit förbi Lena en snabbis :). Nu ligger jag i sängen igen och vänta på mat, tacos <3, underbart! Ikväll blir de tjocka kväll hemma hos Tove! :)   pallar inte skrive mer mitt tangentbord är fucked up!

pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

När man läser din blogg så kan man tro att det är en 14 årig tjej som skriver, sen när man läser att du är 18 så är det ofattbart. Du måste ju sluta bete dig som en liten fjortis. Kan du inte hantera alkohol så drick inte.

2009-09-05 @ 18:18:58
Postat av: hannnad

Du förstår inte VARFÖR det blir så? Antagligen blir det så för att du tror att du tål mer alkohol än du i själva verket gör. Sprit slår inte till direkt, det tar ett tag.. DÄRFÖR går det alltid bra i början. Du kan inte hantera alkohol, det märks. Man dricker inte dom mängderna gång på gång och aldrig lär sig Sara.. tyvärr. Säger det bara för ditt eget bästa.

2009-09-05 @ 18:37:13
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0