Moses, Jesus, kamel

SaraLarsson // säger: - vare inte moses som stoppade jesus i vassen
Lena säger: - HAHAHAHAHA! det är ju moses som är i vassen!
SaraLarsson // säger: - VA :-O?!
Lena säger: - MEN JA!!! HAHAHAHA
SaraLarsson // säger: - MEN VEM FAN STOPPAR MOSES I VATTNET DÅ? ÄR DE JESUS?
Lena säger: - det är ju en helt annan saga, det är ju 2prinsen från eygpten"
HANS MAMMA!!
HAHAHHAHAHA
SaraLarsson // säger: - JAHAA... eller va
Lena säger: - HAHAHA, alltså det har ju som också med gud att gör men det har ju inget med jesus att göra!tror jag :-O hahahahahahahaha
SaraLarsson // säger: - men ... jaha hahaha
fatta inget jesus moses gud och allt gör mig förvirrad
Lena säger: - jag vet, mig med! hahahahahah
SaraLarsson // säger: - helvette var de inte någon som red på en kamel också?
Lena säger: - men det var väl moses...eller? HAHA VI SUGER
SaraLarsson // säger: - hahahahahahahaha vafan red han på en kamel för; ?
Lena säger: -typ för att ta sig mellan ställen?....HAHA

eh... de där är helt enkelt inte våran grej..


Kommentarer
Postat av: Jessika

hahahaha men det som är roligast är ju att han grundar hela sin teori om att 80% av klassen är alkholister på dig!!! haha ;-)

2009-09-29 @ 21:35:04
URL: http://jessipezzi.blogg.se/
Postat av: Jessika

hahahaha men det som är roligast är ju att han grundar hela sin teori om att 80% av klassen är alkholister på dig!!! haha ;-)

2009-09-29 @ 21:35:05
URL: http://jessipezzi.blogg.se/
Postat av: Jessika

hahahaha men det som är roligast är ju att han grundar hela sin teori om att 80% av klassen är alkholister på dig!!! haha ;-)

2009-09-29 @ 21:35:10
URL: http://jessipezzi.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHAH jag blir fan lite rädd för dig! Hur i helvete fick du det till att Jesus skulle satt Moses i vassen eller vad det n uvar du pratade om?! Jag tror jag har lite att förklara för dig ;)

2009-09-29 @ 23:51:30
Postat av: sofia

HAHAHAH jag blir fan lite rädd för dig! Hur i helvete fick du det till att Jesus skulle satt Moses i vassen eller vad det n uvar du pratade om?! Jag tror jag har lite att förklara för dig ;)

2009-09-29 @ 23:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0